.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع‌ جمهوري اسلامي 5 شنبه

* ترياك چيني هم به بازار آمد! به گزارش "جوان آنلاين"، به تازگي نوعي ترياك چيني در بسته‌بندي شبيه سيگار وارد كشور شده و با قيمتي 500 تومان گرانتر در هر گرم از ترياك ايراني در برخي استان‌ها به فروش مي‌رسد. گفته مي‌شود اين نوع ترياك كه احتمالاً از مواد صنعتي در تهيه آن استفاده شده، داراي تاثيرگذاري بسيار بيشتر نسبت به نوع سنتي ترياك بوده و با ظاهر شكيل و خوش رنگ تر، نظر مصرف كنندگان اين ماده مخدر را به خود جلب كرده است.
* فيلمبرداري از مخالفان براي برخوردهاي تنبيهي، شگرد جديدي كه صاحبان قدرت به آن متوسل مي‌شوند. به گزارش آتي نيوز، شب چهارشنبه همزمان با برگزاري مراسم شبهاي ماه رمضان در مسجد ارگ تهران سرنشينان اتومبيلي كه به صورت مشكوك درحال فيلم برداري از افرادي كه به مسجد ارك وارد مي‌شدند بودند، به علت عدم پاسخ‌گوئي قانع كننده، درخصوص علت حضور و فيلم برداري، توسط مقامات امنيتي بازداشت شدند. يك منبع آگاه به خبرنگار آتي نيوز گفت: در بازجوئي‌هاي اوليه اين افراد خود را منتسب به يكي از افراد خاص در رياست جمهوري معرفي كرده و گفته‌اند ما ماموريت داشتيم از افرادي كه مشاغل دولتي دارند و در مجلس منصور ارضي شركت مي‌كنند براي اين فرد خاص فيلم تهيه كنيم. بعضي افراد حاضر در مسجد ارك قصد برخورد شديد با اين افراد را داشتند كه با وساطت و پادرمياني افراد نزديك به حاج منصور ارضي از اين كار منع شدند اما مقداري درگيري فيزيكي و زد و خورد نيز گزارش شده است. همچنين به گفته بعضي افراد حاضر در صحنه، اين عوامل فيلم برداري براي اينكه حاضرين در مسجد به آنها شك نكنند از چند زن نيز استفاده كرده بودند.
* سفير اسبق آمريكا در سازمان ملل گفت: اسرائيل براي حمله به نيروگاه اتمي بوشهر تنها هشت روز وقت دارد. به گزارش عصر ايران به نقل از خبرگزاري فرانسه، جان بولتون افزود: در غير اين صورت، اسرائيل فرصت حمله به اين تاسيسات هسته‌اي را از دست مي‌دهد زيرا حمله به نيروگاه بوشهر پس از آغاز به كار آن، منجر به آلودگي راديواكتيوي مي‌شود. وي گفت اسرائيل بايد تا قبل از كار گذاشتن سوخت هسته‌اي در نيروگاه بوشهر، به اين تاسيسات حمله كند. براساس اعلام مقامات ايران و روسيه، سوخت هسته‌اي در روز 30 مرداد جاري در نيروگاه اتمي بوشهر كار گذاشته مي‌شود و نيروگاه فعاليت خود را آغاز خواهد كرد. مقامات ايراني طي روزهاي گذشته اعلام كردند هرگونه تعرض رژيم صهيونيستي به نيروگاه بوشهر با عكس العمل شديدي مواجه خواهد شد.
* ماموران امنيتي مصر يك كشتي حامل مواد منفجره را كه ا ز مبدا فلسطين اشغالي حركت كرده بود، توقيف و محموله آنرا ضبط و مالك و افراد مرتبط با آنرا بازداشت كردند. به گزارش مطبوعات مصر اين مواد در داخل كانتينرهايي كه حاوي مواد مختلف بودند، جاسازي شده بودند و به نظر مي‌رسد با توجه به تحولات اخير مصر و بخصوص مسئله جانشيني حسني مبارك، از اين مواد منفجره قرار بود براي ناامن ساختن مصر و بهره برداري در جهت اهداف صهيونيست‌ها استفاده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.